11-12-2012
Consellos
-Cando adquira un produto ou servizo debe asegurarse das súas características, a calidade, o prezo, a publicidade, etc. e se se axusta as súas necesidades.
-Antes de mercar un produto ou servizo solicite toda a información necesaria.Para isto, pode valerse do etiquetado, folleto ou publicidade, que é aconsellable que garde.
-Procure ler todo o que asina, especialmente a letra pequena.
-Quede cunha copia de toda a documentación que probe a súa relación comercial ou o motivo da súa reclamación.
-Cando acuda a interpoñer unha reclamación leve consigo todos os documentos relacionados con esta.
-Teña en conta que, dependendo do tipo de reclamación, os prazos para reclamar varían. Se non reclama en tempo pode perder o seu dereito.
-Medite as súas compras, consuma con tino!
-Se ten algún problema, solicite as follas de reclamación e exercite os seus dereitos.
-Se precisa axuda lembre que non está só.Dende a administración de consumo pódemolo axudar.